(¯`v´¯)«« FAZLKA »»(¯`v´¯)
انتباااااااااااااااااااة : يا حبيبى اشترك فى المنتدى علشان لو مشتركتش هبعتلك فيرس يفرمتلك الهارد وتتطر تنزل ويندوز وكمان هلعبلك فى السيستم بتاع الجهاز فأنتا علشان تريح دماغك ومتجبش لنفسك مشاكل ووجع دماغ أشترك بسرعة ومضيعش وقت وبعدين عاوزينك تقعد اطول وقت معانا عشان مش هتحس بالوقت اصلا
ويا ريت متكونش زعلت مننا دى طريقتنا فى اقناع العضو .. على فكرة انا بهظر مش بجد الكلام دا
واحنا عمرنا مهنغير طريقتنا فى اقناع الاعضاء وثانكث
فريق عمل
x_X FAZLKAx_X

انتباااااااااااااااااااة : يا حبيبى اشترك فى المنتدى علشان لو مشتركتش هبعتلك فيرس يفرمتلك الهارد وتتطر تنزل ويندوز وكمان هلعبلك فى السيستم بتاع الجهاز فأنتا علشان تريح دماغك ومتجبش لنفسك مشاكل ووجع دماغ أشترك بسرعة ومضيعش وقت وبعدين عاوزينك تقعد اطول وقت معانا عشان مش هتحس بالوقت اصلا
ويا ريت متكونش زعلت مننا دى طريقتنا فى اقناع العضو .. على فكرة انا بهظر مش بجد الكلام دا
واحنا عمرنا مهنغير طريقتنا فى اقناع الاعضاء وثانكث
فريق عمل
x_X FAZLKAx_X

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(¯`v´¯)«« FAZLKA »»(¯`v´¯)دخول

المنتدى دا صايع هتلاقى هنا كل الاغانى الجديدة والافلام العربى والاجنبى كمان وهتلاقى العاب وبرامج والعاب اخر حاجة واى حاجة جديدة هتلاقيها عندنا من الاخر احنا الاصل وعلى الاصل دور.....!!!

descriptionهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى Emptyهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى

more_horiz
بسم الله الرحمن الرحيم

ازيكوا يا جماعة
انا الاول بسلم عليكوا
انا اسمى ميدو
وعاوزين نتعرف على بعض
بس المهم بالدور
santa santa santa santa santa santa

descriptionهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى Emptyرد: هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى

more_horiz
هاى انا رانيا و انا فى تجارة انجلش
اكتر هواية بحبها هى القراءة
و بس
و المنتدى على فكرة شكله حلو و يا رب املاه مواضيع على اد ما اقدر

descriptionهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى Emptyرد: هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى

more_horiz
الا بيكى يا رانيا والله نورتى المنتدى
على فكرة انا فى حقوووووووووق بس عربى

يالة يا شباب عاوزين نتعرف على بعض اكتر
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد